Söndagen den 17 Januari kommer programmet om Edvard Grieg!
Ni kan klicka här (gärna efter att ni läst instruktionerna):
https://worldofbeethoven.vhx.tv/products/konversationer-vid-klaviaturen-edvard-grieg
Om ni vill titta på presentationen, klickar ni på "Watch Trailer".
Sedan kan ni förbeställa denna föreställning och klickar då på "Pre-order"
Då kommer detta upp:
Om ni vill köpa till er själva, så klicka på "Buy for 80 kr" (sedan tillkommer momsen så det blir den berömda hundringen)
Ni skapar ett konto, och skriver alltså in er e-mail och ett valfritt lösenord (inte lösenordet till er e-mail alltså, utan till detta kontot som du använder till att se på videon den 17 januari).
Om ni vill skicka den som en present till någon i vintermörkret, vilket många föreslagit och önskat och det värmde verkligen att läsa, så kan ni klicka på "Gift This". Då kommer följande upp:
Där kan ni skriva in er e-mail, e-mail till den som skall få presenten, ni kan skriva in en personlig hälsning (gift message) och faktiskt bestämma vilket datum ni vill att e-mailet skall levereras! Lite trevligt tycker jag.
Under "Payment Details" betalar ni med kort, min käre far fick bli testpilot nu under kvällen, och det fungerade väldigt bra. Ni får direkt ett e-mail som bekräftar med en hälsning från mig.
För de som inte kan betala med kort: hör av er till mig i ett separat e-mail så ordnar vi det på något annat sätt. Jag är en småländsk problemlösare!
Programmet kommer att vara förinspelat och välproducerat, eftersom det ger en mycket bättre kvalitet på både ljud och bild. Ni kommer att kunna se det så många gånger ni vill från och med den 17 januari. Vi har ju numera startat traditionen att vi möts på nätet kring musik på söndagar kl. 19, jag tycker att det är en bra tid!
Så: söndagen den 17 januari kl. 19 kommer jag att vara med er och se på programmet, och kommentera i ett fält som finns nedanför (som man kan stänga av om man vill). Om ni inte kan se det då, kan ni se det när ni vill efteråt såklart.
Om ni har frågor kan eller problem, kommentera här eller om det inte går, skriv till mig.
Vi ses söndagen den 17!
Tack för konserten, Per!